Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 29 mars 2011

Lite tråkigt väder är det allt.


Vad jag längtar till sommaren, till ute tävlingarna börjar och till att man inte behöver klä på sig alla dessa kläder.

Igår var det en full dag som vanligt. Zita, Spindra, Carl Philip och Paris fick gå bya rundan. Det är en sån bra galopp runda. Så skönt för de att kunna sträcka ut.
Red nyingen (Jade) Kaffetältsrundan, så snäll hon är! Hon är ju bara 5 år men gudomligt snäll! Ikväll kommer hennes matte och ska titta när ja rider, se om hon också ska rida en lite bit.

Har även lyckats att få upp två filmer på hemsidan. En från danmark med Zita, och den andra på Carl Philip från helgens debut.

Snart dax för att Carnas föl ska ploppa ut:) Det är ju bara så söta! Då blir det till att vaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar