Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 18 april 2011

En liten uppdatering

Pappa har fixat grillplatsen hemma. Så fint det blev!

Tävlingen i lördags gick bra!
Carl Philips första regionala, nollade 110. debut i 120 3 små pet, kom lite nära. Men han var så fin! Vilken häst, det var hans 6e tävling i hans liv:)

Zita var alldeles för pigg i första 120, ett stopp. Hon tjurade ihop igen:/ Men nolla på resten.
I andra 120 så gick jag in för att vinna. mot åttan så var ja lite frammåtlutad så petade de, hade bästa tiden. Sånt svider när man inte sitter på röven och jobbar i svängarna:/ Men blev 7a. De tog in alla 7 till prisutdelningen så fick låna Itz Boy. Han var Crazy! Kunde inte stå still. Ärenvarvet, ja herregud. Han galopperade runt själv. Så söt:P

Var ute på kvällen med Lina och gänget. Hade så himla kul. Tack till min bror som både lämnade mig och hämtade!

Igår var ja trött så blev inte så mycket gjort.

Idag har jag ridit Paris, tog ngr skutt över kombination o ngt räcke. Hon var så duktig.
Farfar stannade och tittade till och med. Då blev jag glad! Kul när han är intresserad lite iaf:)

Paris ska väl snart till Stefan med:) Kul!

Tävling på fredag med Zita:) Då ska Louize följa med!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar