Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 24 maj 2011

Hämtade hem Jade igår:)


Igår fick äntligen Jade få komma hem efter hennes sjukhusvistelse i Helsingborg i en vecka. De kunde inte hitta något. Men benet var ändå super svullet. Har aldrig sett ett sånt svullet ben någonsin. Hon fick komma ut i en liten hage me gräs i. Igår kväll när vi tog in henne så började man se formen på benet:D
Imorse haltade hon lite, benet hade svallnat lite. Nu när jag gav henne middag så var det en stor skillnad sen igår!

Spindra hon har lätt jobb i skogen. Känns konstigt att jag fick nollorna så snabbt, haft henne i ca 6 mån och jag bara älskar den hästen!

Paris har haft konditions träning i skogen nu i några dagar. Hon är så duktig! Igår kunde jag kräva lite kortare galopp o hon bara löd:)

Imorgon ska vi hoppa för Stefan. Kul. Se om han ser skillnad sen första träningen:)

Har även avmaskat Zita gjorde de i Torsdags. Så hon har inte gått fullt ut.

På söndag åker vi till Snapphanarna med 4 hästar. Sen den 4 ska jag till Råby med Carl Philip. Sen bli det någon vilo helg då är det dax för Paris den 18. Och Zitas tur den 19 även Carl Philip ska med då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar