Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 27 mars 2012

19 Dagar kvar!


Trivs verkligen så bra på jobbet! Kollegorna är helt underbara! Igår kom det 3 nya.

Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag o Anna ska åka till värmen! Fasiken vad jag längtar! Hästarna är så grymt fina, men får hoppas på att de inte glömmer allt för mkt på en vecka:) Har kommit in i hur mitt liv ska funka nu på veckorna, kommer hem fråb jobbet ca halv fem, hem och rida med Nattis. Så skönt att man hinner mocka på morgonen, och morgon duschen är helt underbar!

I söndags var jag o Nattis så sjukt flitiga, tror Far min blir glad. Han får va skyldig oss en middag på Rosegarden o ev bio:P Vi belönade oss en kebabtillrik o en varsin påse godis från hemma kväll, vi kom upp till ett kg iaf:P
Vi hann även med en mys frukost med nybakta scones på altanen i söndags. Sen red vi Zita o Hlawne barbacka, men hade sadel på Spindra:P

I helgen blir det tjejkväll, ska plocka ut möblerna till uteplatsen, så ska grillen igång. Ska tävla både lördag och söndag. Hääärligt!

Jag har även hunnit få lite färg efter söndagens jobb, ränder efter bikinin:)
På torsdag ska jag till Malmö och få ett träningsupplägg, så ska vi nog få in gymmet också i mitt schema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar