Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 22 mars 2012

Älskar min träningsvärk!


Min träningsvärk är helt gudomligt underbar! Låren känns mest, men det är ju bara härligt!
Idag har jobbet gott så sjukt bra! Är verkligen glad att jag har det! Trivs så bra med alla kollegor! Imorgon är det min tur att bjuda på fredagsfika, så har bakat en stor braspanna med äppelkaka:) Mumma! Körde inom Maxi en runda efter jobb, handlade lite mat. Träffade på vänner och pratade en massa! Härligt att prata om gamla minnen <3
Idag åkte även Mysan, till Helsingborg. Fick ett sms om att bilfärden hade gått jätte bra och att hon busade i deras hus o spann när de klappade henne. Där kommer hon få det så bra! Så nu lär ja få sova på nätterna, nu har ju inte Thåtte ngn att busa med:P
Om en månad kommer jag och Anna vara så bruna! Längtar så mycket till att åka till flygplatsen, kliva av planet på Teneriffa! Gå på stranden barfota.. Åhhhhhh vad jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar