Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 15 mars 2012

Det går bra nu!

Måste få in bloggandet också!
Går upp 20 i 6 så hinner jag mocka, fodra och släppa ut innan jobbet. Riktigt härligt att duscha på morgonen!
Trivs så bra på jobbet, trivs att komma hem till färdigt stall, trivs att kunna rida två hästar efter jobbet! Snart ska man gå på gym med, härligt att man har fullt upp med olika saker.
Igår, så red jag o Nattis ut en mini runda i skogen, sen var det så mörkt så man såg knappt inget. Var rädd att jag skulle peta ut mina ögon mot träd grenarna.
Sen red jag Spindra i ridhuset. De gick fin fint:)
Klippte Zita efter det, guuud vad hon blev snygg, hade nästan glömt hur snygg hon var när hon var i tipptopp!
Om en månad sitter jag o Anna på planet mot Teneriffa, hur bra kommer det inte att bli??
Mitt liv är bra nu, jag trivs, jag älskar det och det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar