Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 13 mars 2012

Mitt liv har vänt!

...har vänt till det mycket bättre, och jag vet att det kommer att bli ännu bättre än vad det är nu!
Har som sagt börjat på ett "vanligt" jobb, jag vill tävla utomlands med Zita så lite extra pengar skadar inte då.. Igår fick jag longera hästarna eftersom att jag kom hem med en hemsk huvudvärk. Den ville inte släppa heller. Hade lektion kl 18.00 till 19.00. De va så duktiga!
Har fortfarande en kise bebis kvar om det är någon som vill ha en som är 100%rumsren och super kelen!
Har fått nytid till Malmö också.
Nu ska jag ut och rida med Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar