Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 26 maj 2012

Fullspäckad dag!

Men det klagar jag inte på!
Gick upp vid 6 imorse fodrade red o släppte ut, sen kom Jenni o då smorde ja mina grejor o packade in lite i transporten. Sen hämtade ja zita o badade henne, vad hon va skitig! Sen va de Spindras tur, hon är så snäll att bada! Efter det fick de stå i stallet en stund o torka till. Släppte sedan ut se och vad är de första de gör när de kommer ut, rullar sig i dammet, hmmmpfff.
Sen åkte vi till Vimmerby för att gratulera min bror han visste inget. När vi knackade på på hans dörr o han fick se oss, den minen går inte att beskriva. Men glad blev han:) vi åkte till en pizza o åt middag o sen gick vi en kort runda på en marknad men de höll på att packa ihop så vi missade rätt mkt. Efter det fick vi en rundvandring på Astrid Lindgrens värld, fantastiskt vad de har byggt upp. Vill dit igen;) kom hem vid 9 tiden då fixade jag det sista packa hö till imorgon o smorde hovarna på hästarna o nu kollar ja på mello. Somnar nog snart är såå trött;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar