Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 17 oktober 2012

Fint väder!

Åh vad jag älskar detta vädret! Kan set inte vara sol varje dag?
Va uppe i tid imorse, va verkligen pigg när solen lös in genom fönstret!
Snart är det dags att börja galoppera Spindra sen ska hon tillbaka till kotknackarn på åter besök!
Vapourize han är som ett sto, har Aina dagar;)
Avslutade med Zita, kollade så allt funkar igen efter tävling, lite pigg men fin o lydig!
Mockade. Gick in o sov en stund:)
Fick en tid hos ögonläkaren i stan, de i knislinge är så usla! De fick ju inte bort alla stygn, så nu gör det som sitter kvar ont, åkte till vc igår då klipper de bort den lilla stumpen o säger: oj, nu kan vi inte få bort den. Du får kontakta ögonkliniken i stan.. Grrrrr idioter!
Väl inne hos doktorn så fick ja då bedövning, efter mkt om o men så säger hon att det är bättre att hon som sydde får kolla, väntar ännu längre. Efter ett bra tag kom hon då, då hade bedövningen slutat verka. Så hård hänta! Hon försökte med att dra ut stygnet med att hålla emot med händerna. Precis som om att jag inte redan har testat de. De sitter verkligen fast! De fick inte heller ut det. Skulle återkomma om det börjar göra ont... Jahaja....
Köpte en mixer idag med, en lila;) så nu har ja gjort mig en smoothie efter ett fint pass på gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar