Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 18 oktober 2012

Träningarna är i full gång!

Så härligt det är att kunna gå ner o kolla på ngr grupper o sen hämta sin stjärna o träna hemma i ett super ridhus!
Zita gick så fint! Hoppade lite smått idag, så hon lekte bara rundor, lattjade o hade så kul! Trodde aldrig att hon skulle göra det på 130! Men känslan den är grym den!
Gick upp tidigare än vanligt red, mockade o packade hö. Sen va det dax för gymmet med Jessica! Fick ett bra pass idag. Skönt att vara i gång! Städade huset när ja kom hem, åkte till andra stallet, klippte en häst, fixade manen. Tjusigt!
Väl hemma åt ja sen hann ja sova en stund på soffan. Vaknade vid 4 fixade med fikat till träningarna idag blev det sockerkaka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar