Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 11 juni 2013

Har hänt en hel del..

Jag får börja med att jag inte har Spindra o Eloin mera. Får tack för vårat samarbete i de 3,5 åren. Det har gått fort. O de har varit bra! Jag har lärt mig massor genom åren, att vissa ston inte går att pressa om de inte vill. O att valacker gör allt för en. Hoppas att vi ses ute på tävlingsbanorna!

Idag åkte Natacha hem. Hon har varit hos mig i fyra veckor, o de har gått så himla bra! Så trevlig häst! Gillar henne skarpt! Hoppas att hon funkar hemma nu med bara så hon inte bara sköter sig när ja rider!

Min dag har varit så bra! Red fina Doris imorse, sen hjälpte jag Nattis med att tvätt Bobbos sår, har fick ju sys igår o sätta dit dranash(stavas?) De på v fram ben är redan jätte fint! Värre med de på bogbladet de vätskar sig o flugorna älskar de, fick göra en patentare så han kan få va ute på dagarna.

Imorgon är det jag som håller i hoppningen i ridhuset. Så det blir gymnastik. Hoppas att de blir nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar