Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 23 januari 2010

Mysfaktor till 1000


Mor vaknade med maginfluensan. Så alla hästar blev mina idag:P

Tog lite mer än 1h att släppa ut de. Gick in och fikade lite snabbt.

Vädret till lät mig att rida ut idag. Och det gillade hästarna.

Zita var jätte pigg, taktade och busade:) Efter traven så blev hon lika fin som vanligt:)

Dollan var ännu piggare än vanligt:) Brallade och hade sig. Men det behövdes efter allt slit i ridhuset i några veckor. Riktigt mysigt att få komma ut i skogen i solskenet:)

Hann tyvärr inte med Carl-ph även kallad för Lilleman. Mor skulle ha kunder idag så jag fick ta emot de och visa runt. Kul att prata med nytt folk:)


Mockningen fick vänta till sist. Men mor var lite piggare och kunde mocka sina boxar. Och far hade lagt upp lite hö så det gick kvickt att fixa det sista:)


Min bror och hans flickvän har fixat ihop lite Cheesecake och det ska ätas nu(:

Sen ska jag kravla upp till duschen och sen vidare till sängen för nu är jag riktigt sleden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar