Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

söndag 13 juni 2010

Hel dag i Malmö


Igår var jag och Louize i Malmö. Det blev en hel dag med shoppande, god mat så var vi även på The Studio. Måste säga att det var det roligaste som jag har gjort på länge. Och att Louize var med gjorde dagen till en toppen dag! Så lägger in ngn bild där ifrån. Tycker att fler borde testa på det där. De sminkar ju en och kommer man dit på veckan så fixar de håret på en också. Vi hade iaf en otriligt bra tjej dag!Hästarna fick sin vila går.
Har hunnit långt med Lilleman. Han rids i skogen för fullt så nästa vecka ska vi rida ut med en annan häst tsm med honom:) Så dår blir det en lite längre runda än vad vi har ridit med honom nu. Han skrittar ju på med en bra takt. Har väldigt stadiga ben så han snubblar ju inte och går lika bra nerför som uppför och över stock å sen traskar han på som om han inte har gjort annat:)

Paris har jag tömkört. Jisses sikket humör den damen har:) Men det kommer att bli super bra med henne:) hon är ju bara 3år så vi har ju ett år på oss innan hon får komma ut i omvärlden:)

Nu ska jag ut och rida pållarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar